ارسال شده توسط بشار
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

این روزها



حتی اگر خون هم گریه کنی



عمق همدردی دیگران با تو یک کلمه است :



آخی !!!



نظرات شما عزیزان:

delara
ساعت22:12---2 اسفند 1390
slm duste khubam mer30 az matlabe zibat vaqean qashang bud mer30


نویسنده الکی
ساعت21:22---2 اسفند 1390

گله ای نیست اگر با تو به باران نرسم

اگر از فصل خزان تا به بهاران نرسم

گله ای نیست اگر با تو از این کلبه ی شوم

به در کلبه ی پر رونق یاران نرسم

من غریبم و دلم غمزده ی ظلمت عشق

گله ای نیست اگر تا مه تابان نرسم

روزگاریست تک و بی کس و تنها هستم

وحشتی نیست گر از یک به هزاران نرسم

در میان قفسی رنگ بیابان ماندم

گله ای نیست اگر با تو به باران نرسم

آپم


sepide
ساعت23:49---1 اسفند 1390
سلام دوست خوبم ممنونم که به وبلاگم سر زدی به وبلاگ عاشقانه م هم سر بزن خوشحال میشم راستی من شما رالینک کردم منو لینک کن
تو وبلاگ اولم از همه خواستم برا مریضم دعاکنند واگه هم چیزی نذر کردن به من خبرشو بدن تو قسمت نظرات تا احساس نگرانی وغمو اندوهم با همراهی شما دوستان کمتر بشه ممنون میشم حتما بهم سر بزن خیلی دلم گرفته


sepide
ساعت23:45---1 اسفند 1390
salam

روشن
ساعت10:39---30 بهمن 1390
سلام بهترین کلمه بنظرم اینه که بگیم میگذرد

کاظمی
ساعت21:59---28 بهمن 1390
هشتند! نه هستند.ببخشید!

کاظمی
ساعت21:55---28 بهمن 1390
سلام اول از همه منم باید یک عرض تسلیت داشته باشم. بعدش هم میخاستم بگم من گاهی یواشکی بهتون سر میزنم و قالب جدیدتون رو هم تو دلم تبریک کفتم! خیلی وبتون عوض شده و بهتر شده. ولی برا نظر دهی گفتم بعضی چیزا سلیقه خودتون هشتند و همین تفاوت سلیقه ها باعث جذابیت میشن. شما هم به من سر زدین حتما نظر بدین. این مدت مشغول مطالعه هستم و اینترنت رو کمش کردم سرم که خلوت شد یه خونه تکونی میکنم بعد بهم سر بزن. منم وبتو به دوستای اهل دلم معرفی میکنم. بای

مهربان
ساعت12:20---27 بهمن 1390
چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان!!!



نه به دستی ظرفی را چرک میکنند...



نه به حرفی دلی را آلوده...



تنها به شمعی قانعند



و اندکی سکوت……



خدایش بیامرزد روحش شادپاسخ: مهربان چرا آدرس وب نمیذاری شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یه دوست
ساعت11:16---26 بهمن 1390
شهدا شمع محفل بشریتند
روحشان شاد


(حسینی)کانون فدک
ساعت11:14---26 بهمن 1390
سلام جناب کاظمی
واقعا متاسف شدم از شنیدن خبر درگذشت پدر جناب سوداگر
خدا رحمتشون کنه
در ضمن وب جالبی دارید.
براتون آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.
اومدید دانشگاه یه سر به ما هم بزنید خوشحال میشیم برادر
یا علی


عاطفه
ساعت13:35---25 بهمن 1390
سلام دوست خوب منم تسليت ميگم و از خداوند طلب صبر رو براي شما و دوستتون دارم راستي ممنون از راهنماييتون

bahar
ساعت9:10---25 بهمن 1390
سلام اقا حامد منم تسلیت میگم پاسخ: سلام ممنون از همدردیتون

روشن
ساعت14:20---24 بهمن 1390
سلام داداش تسلیت میگم

بچه های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی
ساعت13:22---24 بهمن 1390
سلام جناب کاظمی
خدا سردار رو بیامرزه و به خانواده ایشون بخصوص رسول عزیز صبر و عمر با عزت بده
اگه رسول رو دیدی سلام ما، رو هم برسون و تسلیت بگو
در ضمن فارغ التحصیل شدی دیگه نمیای پیش ما؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!


بشار
ساعت11:36---24 بهمن 1390

منم دوست عزیز تسلیت میگم ...
غم آخرتون باشه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 9:2
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 802
بازدید کل : 378439
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس